Announcement

Collapse
No announcement yet.

TV lørdag aften.

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• TV lørdag aften.

Hvis ikke man ser melodi grand prix, hvad ser man så??

Jeg ser slet ikke TV, jeg synes simpelthen, det er for kedeligt. Specielt dansk TV - er så træt af programmer som 'Familien fra Bryggen', 'Paradise Hotel', 'Robinson'...og politiske debatter og dokumentarer. Jeg er heller ikke så meget til Netflix o.l. Kan bedre li' at se YouTube, hvis jeg endelig skal se noget - men lørdag aften er typisk en aften, hvor jeg foretrækker at være ude .

Comment

Jeg kan kun give dig ret, jeg var bare nysgerrig ...... :-) Men en tur i biografen kan jeg altså godt finde på, selv en lørdag :-)

Comment

Jeg plejer at se film/ serier på DVD eller Netflix.

Comment

Nu skal jeg til at se første sæson af Game of Thrones på et medlem herindes anbefaling. Hvis der er nogle der ved, hvor man kan se serien udover på HBO Nordic, må de meget gerne sige til .

Comment

Der er tusindvis af steder du kan se Game of Thrones, med mindre det er et krav at der skal være danske undertekster. Bare google "watch Game of Thrones"

Comment

Originally posted by Nintendoge View Post
              Der er tusindvis af steder du kan se Game of Thrones, med mindre det er et krav at der skal være danske undertekster. Bare google "watch Game of Thrones"
              Det skulle også helst være fra lovlige kilder :P.

Men jeg har registreret mig til HBO, og det fungerer helt perfekt og ligetil .

Comment

Originally posted by SteraDora View Post
                Det skulle også helst være fra lovlige kilder :P.
                Der er ikke noget ulovligt i at se et medie fra en kilde på internettet. Det er kun hvis du downloader et produkt at du begår en forbrydelse.
                Det vil svare til at du stillede dig op i en forretning og så en tv-serie fra en af deres tv sæt.

Comment

Originally posted by Nintendoge View Post
                  Der er ikke noget ulovligt i at se et medie fra en kilde på internettet. Det er kun hvis du downloader et produkt at du begår en forbrydelse.
                  Det vil svare til at du stillede dig op i en forretning og så en tv-serie fra en af deres tv sæt.
                  Jeg vidste ikke, at det er nemt at streame serien online, jeg troede, man skal downloade den .

Comment

Working...
                  X