Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kpop obsessie onder Nederlandse Interpals gebruikers? En waar zijn alle Metalheads?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kpop obsessie onder Nederlandse Interpals gebruikers? En waar zijn alle Metalheads?

Hallo hallo, Nederlandse headbanger hier. Waarom is Nederlands Interpals zo geobsedeerd met Kpop en Zuid-Korea in het algemeen? Is het weer zo'n land-obsessie fase zoals eerst het geval was met Japan (waar ik zelf ook een tijdje schuldig aan ben geweest)? En waar zijn alle Metalheads? Of misschien Punkers die verder kijken dan Greenday? En wat is er gebeurt met de Gothics en Alternative Rockers? Of ben ik nu de enige hier die verder kijkt dan Kpop, Slam FM en 100% NL op deze site? Counter Culture van Nederland, verenigt U!
    Last edited by Metaluwryn; 08-20-2015, 05:53 PM.

Misschien zijn er op dit moment gewoon niet heel veel metalheads geïnteresseerd in het maken van internetvrienden. Ik houd niet van K-pop, maar ik ben ook geen metalhead. Het spijt me.

Comment

Mzzls

Comment

Nou, denk dat het merendeels komt door het gigantische aantaal aan geïnteresseerden wat Korea en Japan betreft, vaak via andere forum's/threads uitkomen bij Inter-Pals. Ken natuurlijk niet gigantisch veel Nederlanders op Inter-Pals, maar denk toch wel dat zeker 80% een ''zwak'' heeft voor Azië en alles eromheen, waaronder K-POP

Comment

Originally posted by MisterAzizo View Post
          Nou, denk dat het merendeels komt door het gigantische aantaal aan geïnteresseerden wat Korea en Japan betreft, vaak via andere forum's/threads uitkomen bij Inter-Pals. Ken natuurlijk niet gigantisch veel Nederlanders op Inter-Pals, maar denk toch wel dat zeker 80% een ''zwak'' heeft voor Azië en alles eromheen, waaronder K-POP

Het is Interpals, niet 'Inter-Pals'.

Comment

Ik hou niet zo van K-POP

Comment

Het Nederlandse aandeel daarin vind ik nog meevallen in vergelijking met Britse en Amerikaanse interpallers eigenlijk... Houd er zelf niet van eerlijk gezegd. Wat metal betreft: verschilt per band Heb meer met Rock...

Comment

Ik vind K-pop echt geweldig, vooral BTS en Super Junior.
                Ik luisterde eerst ook echt veel naar metal, dingen als Korpiklaani, Finntroll, Ensiferum. Maar inmiddels bijna alleen maar K-pop.
                http://d24w6bsrhbeh9d.cloudfront.net...wgYv_460sa.gif

Comment

Ik vind kpop ook leuk!

Comment

Metalhead hier, die naar Japan wil verhuizen, maar absoluut niks met Kpop heeft. Dus daar kan ik niks over zeggen haha, al snap ik de obsessie met Aziatische landen. *schuldig* Ben eerlijk gezegd bang dat de afwezigheid van metalheads vooral iets te maken heeft met de huidige maatschappij. Als je kijkt naar een aantal jaar geleden was de metal/rock scene veel levendiger dan nu. Ik kan me herinneren dat er veel meer metalheads in mijn omgeving waren, toen ik een jaar of 13 was, terwijl die nu allemaal 'normaal' zijn geworden. Dus misschien zijn er minder alternatievelingen? :O (Hoe deprimerend dat idee ook is ghehe.)

Comment

Working...
                    X