Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nederlandse Films,Series?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nederlandse Films,Series?

Zijn er films of series in de nederlandse taal ?
    ik heb het engels geleerd door het kijken van films en nu wil ik dat ook met nederlands doen

Films: Achtste groepers huilen niet, App, Michiel de Ruyter
    Series: Wie is de mol?, expeditie robinson, (ik van de volgende paar weet niet zeker of ze goed zijn, maar dit zijn series die me interessant leken) Moordvrouw, Flikken Maastricht, Van God Los, Dokter Tinus en Vuurzee

Comment

Van Vlees en Bloed is de beste Belgische tv-serie dat ik tot nu toe heb gezien

Comment

De vlaamse (originele) versie van "de loft" is n heel goede film. Voor horror, zou ik gaan voor "Sint". En als vlaamse series, cordon - de kampioenen - thuis - wittekerke - familie - ....

Comment

De films Oorlogswinter, De scheepsjongens van Bontekoe en Nova Zembla, zijn ook aanraders

Comment

Sorry for writing in English but I am too poor in Dutch... Where I can find Harry Potter for downloading for free in Dutch? I know it quite well,I think it would be a good practice for me to listen to it..

Comment

Als je erg geïnteresseerd bent in de Nederlandse taal en cultuur dan kan een serie/ spelshow als "Ik hou van Holland" echt iets voor jouw zien.
              Een Nederlandse rampen serie waar ik erg van genoten heb is "als de dijken breken".
              Daarnaast is er een erg interessante oorlogsfilm genaamd "Oorlogswinter".
              En dan heb je ook nog: de Marathon; De kampioenen; De slimste mens (ik heb liever de Vlaamse versie dan de Nederlandse versie) en Wie is de mol?.
              In het algemeen zijn er ook heel veel animatie films vertaald naar het Nederlands maar of je dat interessant vindt ligt natuurlijk aan je leeftijd .
              In het algemeen ben ik geen grote fan van Nederlandse films omdat ze meestal niet bij mijn favorieten passen maar dat is natuurlijk mijn mening.
              Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft en succes met Nederlands leren
              Nog een prettige dag gewenst!

Groeten uit Limburg!

Comment

Working...
              X