Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva skal du ha til middag?

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hva skal du ha til middag?

huff nå sitter jeg å lurer på hva jeg skal lage til middag i dag. Det er et stadig tilbakevendende problem. hvorfor skal det være så vanskelig å finne på noe????? :cry: ikke grandiosa i alle fall. Nei det må være noe skikelig mat.
    Flere som har samme problem????? :?

Comment

mat!

Nei, faktisk ikke... finner jeg ikke på noe spesielt så blir det alltid spagetti... =/

Lage spagetti med bolognaissaus! det er kjempe godt! =D

Comment

Nei i dag blir det kjøttkaker hjemmelagde, bare jeg kommer meg på kjøkkenet. :?

Comment

ops: jeg glemte vist å takke for tipset, ganske uhøffelig av meg. Ikke prøvde jeg å spare på plassen heller, eller gjorde jeg det??????? Spagetti er standar svar hvis jeg spørr gubben. hmmmmmmm Men takk for tipset i alle fall

Comment

Hmm.. kjøttkaker er ganske gode =] men spagetti er godere =3 syns gubben din er veldig klok!

Haha... nei, du.. ikke sparte du på plassen heller... to meldinger! herregud! det finns jo faktisk en "edit funsjon"!

Værsågod!!

Comment

bønnegryte. hurra!

Comment

Pizza fra Pizzanini i dag! =D

...stekt egg og falukorv i morra...

..og stekt fisk på Torsdag. =)

(Evt grandiosa f.o.m i morra hvis ikke dama gidder å lage noe)

Comment

stekt fisk =x liker du fisk?

Comment

Stekt fisk går an! Ikke kokt! *yukk*

Stekt, grillet, og i diverse "former" (fiske-: pinner, kaker, pudding, etc..) er/kan være snadder!

Comment

jaha du.. =]
                      Jeg liker ingen slags fisk =x... unasett hvilken "form" den har!

Men jeg elsker pizza ^__________^ :roll:

Comment

Gi det en sjangs. Mye smaker høgg, men det kommer mye an på hur man tilbereder maten.

Pizza er snadder! Kom til Hamar og bli med meg på Pizzanini og smak en nr. 13 (uten ananas) så har du en ny favoritt-pizza!

Comment

nei x__x uffh... fisk kan ikke være god x__x jeg har ihvertfall aldri spist god fisk! XD haha... pizzanini...nr.13 ?!?! hva er det på dem da? foruten ananas! XD?

haha... jeg elsker pizza med majs og tomater på!!

:P

Comment

Pizzanini's no. 13 har Salami og Pepperoni og MASSE ost!

Comment

salami, pepperoni, ost + ananas?! man kan ikke ha ananas OG pepperoni på samme pizza!!!?!?!! -feels sick and shivers- :?

Comment

Working...
                              X